Γιατί πρέπει να γίνουν προσπελάσιμα τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις

Ο ανταγωνισμός στην αγορά είναι μεγάλος. Όλοι οι επιχειρηματίες και όλοι οι καταστηματάρχες γνωρίζουν πως πρέπει να εργαστούν σκληρά για να κρατήσουν τους πελάτες τους. Όλοι οι σοβαροί επιχειρηματίες γνωρίζουν πως πρέπει να κάνουν ανοίγματα σε νέες αγορές για να κρατηθούν στην αγορά.

Ευρωπαϊκό Έτος ΑμεΑ

Η προσπελασιμότητα είναι μία ευφυής πολιτική πωλήσεων και επικοινωνίας. Είναι ένας έξυπνος και κοινωνικός τρόπος για την αναζήτηση και τη διατήρηση των νέων πελατών.
Μόνο στην περιοχή της Θεσσαλονίκης υπάρχουν 100.000 καταναλωτές με αναπηρίες και με ανικανότητες. Οι καταναλωτές με αναπηρίες και με ανικανότητες, καθώς και οι εξωτερικοί ασθενείς, συγκροτούν τη μεγαλύτερη μειονότητα καταναλωτών.

Οι πωλήσεις σε αυτή τη μειονότητα καταναλωτών είναι κάτι πολύ περισσότερο από την προσπελασιμότητα και τη διαφήμιση. Χρειάζεται βαθιά γνώση και κατανόηση του πολιτισμού της αγοράς. Χρειάζεται κατανόηση των καταναλωτών και ανάπτυξη έξυπνων στρατηγικών επικοινωνίας και πωλήσεων. Χρειάζεται επανεκπαίδευση του προσωπικού. Εάν δε γίνουν τα απαραίτητα βήματα για την ανασυγκρότηση των επιχειρήσεων τότε κινδυνεύει να βλαφτεί η αξιοπιστία, η εικόνα και η εμπιστοσύνη των πελατών.

Θυρεός

Έχει αποδειχθεί πως οι εταιρίες που αναπτύσσουν προγράμματα που επικοινωνούν με τις ανάγκες της αγοράς πωλούν περισσότερα προϊόντα. Οι προσπελάσιμες εταιρίες μπορούν να προσεγγίζουν ευκολότερα τα μέλη των οικογενειών των ανθρώπων με αναπηρίες, τους συγγενείς, τους φίλους και τους συνεργάτες τους. οι στατιστικές έχουν δείξει πως 4 στους 10 καταναλωτές μπορούν να προσεγγιστούν πολύ πιο εύκολα όταν η διαφήμιση και οι μέθοδοι πωλήσεων απευθύνονται στους ανθρώπους με αναπηρίες και με ανικανότητες και στους χρονίως πάσχοντες.
Η προσπελασιμότητα πάνω από όλα είναι ανάπτυξη συνεκτικών πελατειακών σχέσεων και συνεπάγεται αύξηση των πωλήσεων. Είναι ζήτημα καλής θέλησης κι είναι και πρωτοβουλία για την αλλαγή των κοινωνικών και των καταναλωτικών συνειδήσεων και τον επαναπροσανατολισμό των καταναλωτικών συμπεριφορών.

Εμείς στο ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ γνωρίζουμε πως οι καταναλωτές με αναπηρίες είναι συνετοί και συνειδητοί καταναλωτές. Επιθυμούν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε εταιρίες που κατανοούν την κανονικότητα και τη διαφορετικότητά τους και γι αυτό έμπρακτα προβάλλουν τη δέσμευσή τους για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: σήμερα στην Ελλάδα υπολογίζεται πως ζουν ένα εκατομμύριο άνθρωποι που ζουν κάτω από συνθήκες αναπηρίας ή ανικανότητας. Στην περιοχή της Θεσσαλονίκης υπολογίζεται πως οι άνθρωποι με σοβαρές αναπηρίες ή με ανικανότητες πρέπει να υπερβαίνουν τις 150.000. Υπολογίζεται πως το 60% των πελατών συναντά εμπόδια όταν πρόκειται να επισκεφτεί απροσπέλαστα καταστήματα και επιχειρήσεις. Αναλυτικά υπολογίζεται πως:

– το 73% έχει την ευθύνη της οικογένειας και του νοικοκυριού
– το 48% κάνει τα ψώνια της οικογένειας
– το 46% είναι παντρεμένοι
– το 77% δεν έχει παιδιά
– το 58% είναι ιδιοκτήτες κατοικίας

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πώς να κάνετε προσβάσιμη την κουζίνα σας [video]

Μας αρέσει το μαγείρεμα, μας αρέσουν οι στυλάτες κουζίνες, αλλά χρειαζόμαστε και λειτουργικότητα στο χώρο όταν κάνουμε τα πάντα από το ύψος του αναπηρικού μας καθίσματος. Βρήκαμε λοιπόν τον τρόπο! …

Πώς να προσαρμόσετε στο αναπηρικό σας κάθισμα το καροτσάκι του μωρού σας [Video]

Το να γίνεσαι γονέας είναι από μόνο του μια μεγάλη πρόκληση. Πόσο μάλλον όταν χρησιμοποιείς αναπηρικό κάθισμα και το μωράκι σου είναι ακόμα λίγων μηνών. Ακούγεται σχεδόν τρομακτικό. Αυτή ακριβώς την …

ΗΠΑ: Αναπηρικά καθίσματα στη «μαύρη αγορά»

Η οικονομική κρίση επιβάλλει περικοπές και στις ΗΠΑ. Οι παροχές έχουν περιοριστεί δραματικά. Τα βοηθήματα για την αποκατάσταση και για την ανεξάρτητη διαβίωση βγαίνουν στη «μαύρη αγορά». Δεν είναι …