Εφαρμογή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου της ΔΕΗ Α.Ε.

Απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής στις 6 Αυγούστου 2010, σχετικά με την Εφαρμογή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου. Περιγράφονται αναλυτικά οι ορισμοί, οι προϋποθέσεις, οι δικαιούχοι (μεταξύ των οποίων και άτομα με αναπηρία 67% και άνω ή άτομα με προστατευόμενα μέλη με αναπηρία 67% και άνω), καθώς και η διαδικασία εφαρμογής του Κ.Ο.Τ. Συγκεκριμένα:

ΘΕΜΑ: «Εφαρμογή Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου»

Αθήνα, 06.08.2010
ΑΠ Δ5-ΗΛ/Β/Φ29/16027

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ – ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ / Δ/ΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ / ΤΜΗΜΑ Β’
Μεσογείων 119, 101 92
Τηλ: 210-6969419, Fax: 210-6969416

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 «Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ Α’ 98/2005)
2. Το π.δ. 381/89 «Οργανισμός του Υπουργείου Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας» (ΦΕΚ Α’ 168/1989), όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 191/96 (ΦΕΚ Α’ 154/1996), σε συνδυασμό με το π.δ. 27/1996 (ΦΕΚ Α’ 19/1996) «Συγχώνευση των Υπουργείων Τουρισμού, Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας και Εμπορίου στο Υπουργείο Ανάπτυξης», όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 122/2004 «Ανασύσταση Του Υπουργείου Τουρισμού» (ΦΕΚ Α’ 85/2004)
3. Το π.δ. 187/2009 «Διορισμός Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α’214/2009)
4. Το π.δ. 189/2009 «Καθορισμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων» (ΦΕΚ Α΄221/2009)
5. Την υπ’ αρ. ΟΙΚ. 52167/21.12.2009 Απόφαση «Ανάθεση αρμοδιοτήτων της Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής στους Υφυπουργούς Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής» (ΦΕΚ Β’ 2514/22.12.2009)
6. Το άρθρο 29 του νόμου 2773/1999 (ΦΕΚ Α’ 286/1999), όπως ισχύει και ειδικότερα την παρ. 4, σύμφωνα με την οποία με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, μετά από γνώμη της ΡΑΕ, οι κάτοχοι Άδειας μπορεί να υποχρεωθούν να διαφοροποιούν για ομάδες Καταναλωτών τα τιμολόγια τους, με την προϋπόθεση ότι: α) διασφαλίζεται η δυνατότητα κάλυψης των συνολικών δαπανών για κάθε κάτοχο άδειας και β) όσον αφορά τη ΔΕΗ, η μη ύπαρξη επιδοτήσεων μεταξύ Επιλεγόντων και Μη Επιλεγόντων Πελατών.
7. Την απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης (υπ’ αρ. Δ5/ΗΛ/Β/Φ29/23860/30.11.2007, ΦΕΚ Β’ 2332/07.12.2007)
8. Το Άρθρο 14, παράγραφος 3, εδάφιο β του Κώδικα Προμήθειας σε Πελάτες (Υπουργική Απόφαση υπ’ αρ. 4524/06.02.2001, ΦΕΚ Β’ 270/15.3.2001) σύμφωνα με το οποίο γίνεται η έγκριση των τιμολογίων προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από τη ΔΕΗ Α.Ε. σε Επιλέγοντες Πελάτες όταν η ΔΕΗ Α.Ε. προμηθεύει ποσοστό μεγαλύτερο του 70% της συνολικής ποσότητας ηλεκτρικής ενέργειας, την οποία καταναλώνουν οι Επιλέγοντες Πελάτες της χώρας
9. Τα γενικά τιμολόγια της ΔΕΗ Α.Ε. όπως ισχύουν
10. Την από 30.6.2008 απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης (υπ’ αρ. Δ5/ΗΛ/Β/Φ29/16180, ΦΕΚ Β’ 1389/16.7.2008), σχετικά με τις Αυξήσεις τιμολογίων πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας της ΔΕΗ Α.Ε.
11. Τη Γνωμοδότηση της ΡΑΕ υπ’ αρ. 237/2010, η οποία διαβιβάστηκε με το υπ’ αρ. Ο-41440/07.05.2010 Έγγραφο της Αρχής
12. Τις απόψεις που διατυπώθηκαν κατά τη διαβούλευση του Σχεδίου Υπουργικής Απόφασης «Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο».
13. Το έγγραφο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (Δ5/ΗΛ/Β/15069/23.07.2010)
14. Τη γνωμοδότηση της ΡΑΕ υπ’ αρ. 340/2010, η οποία διαβιβάστηκε με το υπ’ αρ. Ο-43875/05.08.2010 Έγγραφο της Αρχής
15. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας δεν προκαλείται δαπάνη στον Κρατικό Προϋπολογισμό.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Άρθρο 1
Ορισμοί – Προϋποθέσεις

1. To «Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο» (Κ.Ο.Τ.), είναι νέο ειδικό τιμολόγιο, το οποίο εφαρμόζεται σε ευπαθείς ομάδες καταναλωτών, όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 2 της παρούσας και παρέχεται από όλους τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας.
2. Ως τιμές του «Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου» ορίζονται οι τιμές που αναφέρονται στον Πίνακα του Παραρτήματος, το οποίο προσαρτάται και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας.
3. Το Κ.Ο.Τ. εφαρμόζεται για το τμήμα της τετραμηνιαίας κατανάλωσης μέχρι 800KWh, εφόσον:
α. η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας αφορά σε κάλυψη αναγκών της κύριας κατοικίας του δικαιούχου
β. η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη ή ίση με 200kWh ανά τετράμηνο.
γ. η συνολική τετραμηνιαία κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα όρια κατανάλωσης όπως ορίζονται για κάθε κατηγορία δικαιούχου στο άρθρο 2 του παρόντος (1000 ή 1200kWh). Για τον υπολογισμό των ορίων κατανάλωσης κάθε κατηγορίας δικαιούχου δεν λαμβάνεται υπόψη η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας βάσει νυκτερινού τιμολογίου.
Για το τμήμα της τετραμηνιαίας κατανάλωσης από 801 έως το ως άνω όριο κατανάλωσης του προηγούμενου εδαφίου, ισχύουν οι τιμές του εκάστοτε ισχύοντος οικιακού τιμολογίου. Εάν υπάρχει υπέρβαση των τετραμηνιαίων αυτών ορίων κατανάλωσης ή κατανάλωση μικρότερη από την αναφερόμενη στο παραπάνω εδάφιο β, τότε για το συγκεκριμένο τετράμηνο δεν εφαρμόζεται το Κ.Ο.Τ., αλλά οι τιμές του ισχύοντος κάθε φορά οικιακού τιμολογίου.

Άρθρο 2
Δικαιούχοι

1. Η ένταξη στο Κ.Ο.Τ. γίνεται για ένα ολόκληρο ημερολογιακό έτος (από 1/1 έως και 31/12) δηλαδή για όλους τους τετραμηνιαίους λογαριασμούς που εκδίδονται το έτος αυτό και για το σύνολο της κατανάλωσης των λογαριασμών αυτών.
Οι δικαιούχοι που εντάσσονται στο Κ.Ο.Τ. πρέπει να πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις για κάθε μια κατηγορία:

α) Α’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:
Έχουν ετήσιο συνολικό οικογενειακό φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα, εκκαθαρισμένο κατά το προηγούμενο του έτους ένταξης οικονομικό έτος, μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο όριο μισθωτών-συνταξιούχων, όπως αυτό καθορίζεται από τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, όπως κάθε φορά ισχύει, χωρίς τις εκάστοτε προβλεπόμενες μειώσεις εισοδήματος.

Το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης είναι 1000kWh. Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται οι τιμές του Κ.Ο.Τ. Ι του Πίνακα του Παραρτήματος.

β) Β’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Είναι γονείς με τρία παιδιά, όπως προκύπτει από την εκκαθαρισμένη φορολογική δήλωσή τους κατά το προηγούμενο του έτους ένταξης έτος και έχουν ετήσιο οικογενειακό φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα, εκκαθαρισμένο κατά το προηγούμενο του έτους ένταξης οικονομικό έτος, μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο όριο της κατηγορίας αυτής φορολογούμενων (τριτέκνων), όπως αυτό καθορίζεται από τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, όπως κάθε φορά ισχύει, χωρίς τις εκάστοτε προβλεπόμενες μειώσεις εισοδήματος.
Το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης είναι 1200kWh. Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται οι τιμές του Κ.Ο.Τ. Ι του Πίνακα του Παραρτήματος.

γ) Γ’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Είναι άνεργοι την 30η Νοεμβρίου του προηγούμενου του έτους ένταξης έτους για συνεχές χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δώδεκα (12) μηνών και έχουν ετήσιο οικογενειακό φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα, εκκαθαρισμένο κατά το προηγούμενο του έτους ένταξης οικονομικό έτος, μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο όριο μισθωτών-συνταξιούχων, όπως αυτό καθορίζεται από τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, όπως κάθε φορά ισχύει, χωρίς τις εκάστοτε προβλεπόμενες μειώσεις εισοδήματος. Στο παραπάνω φορολογούμενο εισόδημα δεν λαμβάνεται υπόψη το εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες του ανέργου που τυχόν συμπεριλαμβάνεται στην παραπάνω δήλωσή του και αφορά την περίοδο που προηγήθηκε της περιόδου ανεργίας του.
Το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης είναι 1000kWh. Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται οι τιμές του Κ.Ο.Τ. ΙΙ του Πίνακα του Παραρτήματος.

δ) Δ’ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Είναι άτομα με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω ή τους βαρύνουν προστατευόμενα μέλη με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, όπως προκύπτει από την εκκαθαρισμένη φορολογική δήλωσή τους κατά το προηγούμενο του έτους ένταξης έτος και έχουν ετήσιο οικογενειακό φορολογούμενο πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα, εκκαθαρισμένο κατά το προηγούμενο του έτους ένταξης οικονομικό έτος, μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο όριο, όπως αυτό διαμορφώνεται με τον συνυπολογισμό όλων των ατόμων της οικογένειας με αναπηρία 67% και άνω και καθορίζεται από τις διατάξεις του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος, όπως κάθε φορά ισχύει, χωρίς τις εκάστοτε προβλεπόμενες μειώσεις εισοδήματος.
Το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης είναι 1200kWh. Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται οι τιμές του Κ.Ο.Τ. ΙΙ του Πίνακα του Παραρτήματος.

2. Η παροχή του Κ.Ο.Τ. για τους ενταγμένους για ένα (1) έτος γίνεται εάν για κάθε τετραμηνιαίο λογαριασμό του έτους αυτού πληρούνται τα αντίστοιχα όρια κατανάλωσης. Εάν για κάποιο τετραμηνιαίο λογαριασμό υπάρξει υπέρβαση των ορίων κατανάλωσης, όπως αυτά ορίζονται στην παράγραφο 1, το Κ.Ο.Τ. δεν εφαρμόζεται για το τετράμηνο αυτό.

(Το άρθρο 2 τροποποιήθηκε με την απόφαση Δ5−ΗΛ/Β/Φ29/οικ. 29891/29.12.2011)

Άρθρο 3
Διαδικασία εφαρμογής Κ.Ο.Τ.

1. Οι αιτήσεις για την ένταξη στο Κ.Ο.Τ., κάθε ημερολογιακό έτος υποβάλλονται από 1/10 έως 15/12 του προηγούμενου έτους. Για την πρώτη εφαρμογή (ένταξη το 2011) οι αιτήσεις υποβάλλονται από 1/10/2010 έως και 15/12/2010.

(Η παράγραφος 1 του άρθρου 3 έχει τροποποιηθεί με τις αποφάσεις Δ5−ΗΛ/Β/Φ29/οικ.26884/15.12.2010, Δ5−ΗΛ/Β/Φ29/οικ.2036/31.1.2011 και Δ5−ΗΛ/Β/Φ29/οικ.4541/28.2.2011)

2. Αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται και μετά την παρέλευση του παραπάνω χρονικού διαστήματος, η ένταξη όμως αυτών που πληρούν τα κριτήρια, σύμφωνα με το άρθρο 2, γίνεται για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα του έτους ένταξης μετά και την ολοκλήρωση του ελέγχου των στοιχείων. Ειδικά για αυτούς που υπάγονται στην κατηγορία Γ’ (άνεργοι), στην περίπτωση υποβολής της αίτησης μετά την παρέλευση του παραπάνω χρονικού διαστήματος, πρέπει να έχουν συμπληρώσει δώδεκα συνεχείς μήνες ανεργίας την τελευταία εργάσιμη μέρα του προηγούμενου της υποβολής της αίτησης μήνα και να πληρούν τα λοιπά κριτήρια σύμφωνα με το άρθρο 2.
3. Οι αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά, απευθείας ή μέσω των προμηθευτών, στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Δικτύου ή Διαχειριστή Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών. Για την υποβολή της αίτησης απαιτείται η δήλωση Α.Φ.Μ. του αιτούντος. Με την αίτηση ο αιτών παρέχει εξουσιοδότηση για αναζήτηση των στοιχείων που δηλώνονται από τους αρμόδιους φορείς (Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών και Ο.Α.Ε.Δ.) που πιστοποιούν την ένταξη στην κατηγορία δικαιούχου. Η συγκατάθεση για τη συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων αυτών λογίζεται ότι δίνεται με την ως άνω ηλεκτρονική αίτηση του αιτούντος.
4. Αφού εξεταστούν τα σχετικά στοιχεία, ο αιτών εντάσσεται στο Κ.Ο.Τ. και ενημερώνονται σχετικά, αυτός και ο προμηθευτής του, από το Διαχειριστή του Δικτύου ή Διαχειριστή Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών. Εάν προκύψει από τον έλεγχο ότι δεν πληροί τα κριτήρια τότε ενημερώνεται για τους λόγους απόρριψης της αίτησης του. Ο Διαχειριστής του Δικτύου και ο Διαχειριστής Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών τηρούν Μητρώο των πελατών που εντάσσονται στο Κ.Ο.Τ., προκειμένου να υπάρχει δυνατότητα απολογιστικού ελέγχου των στοιχείων, καθώς και δυνατότητα αυτοματοποίησης του ελέγχου.
5. Όσοι έχουν ενταχθεί στο Κ.Ο.Τ δεν απαιτείται να υποβάλουν αίτηση για το επόμενο έτος. Σε κάθε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων που έχουν δηλωθεί απαιτείται η υποβολή νέας αίτησης.
6. Επανέλεγχος των προϋποθέσεων ένταξης στο Κ.Ο.Τ., για όσους έχουν ήδη ενταχθεί σε αυτό, διενεργείται από τον Διαχειριστή του Δικτύου ή το Διαχειριστή Μη Διασυνδεδεμένων Νησιών, το μήνα Δεκέμβριο κάθε έτους. Εφόσον από τη διενέργεια του ελέγχου αυτού προκύπτει ότι δεν πληρούνται τις προϋποθέσεις ένταξης για το επόμενο ημερολογιακό έτος το Κ.Ο.Τ. παύει να ισχύει.
7. Ο δικαιούχος πρέπει να έχει λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος στο όνομά του. Σε περίπτωση που ο μετρητής δεν αντιστοιχεί στον δικαιούχο, πρέπει πριν την υποβολή της αίτησης για την ένταξη του στο Κ.Ο.Τ., αυτός να προχωρήσει στις απαιτούμενες κάθε φορά διαδικασίες, ώστε ο λογαριασμός να εκδίδεται στο όνομά του, στη διεύθυνση της κύριας κατοικίας του. Ο Διαχειριστής του Δικτύου ή ο Διαχειριστής μη Διασυνδεδεμένων Νησιών ελέγχει ότι κάθε δικαιούχος λαμβάνει το Κ.Ο.Τ. για μία μόνο παροχή.

Άρθρο 4
Έναρξη Ισχύος

1. Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
2. Η παρούσα να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Αθήνα, 06.08.2010

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
Ι. Μανιάτης

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Απόδοση ποσοστού αναπηρίας σε παιδιά, μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη

Ο Συνήγορος του Πολίτη διαμεσολάβησε επιτυχώς σε δύο περιπτώσεις μη απόδοσης ποσοστού αναπηρίας σε παιδιά με συνέπεια την απώλεια επιδόματος αναπηρίας. Στη μία περίπτωση, χορηγήθηκε αναδρομικά επίδομα …

Επέκταση των παθήσεων για τις οποίες η διάρκεια αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ' αόριστον

Αυτή είναι η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β' 2906/18-11-2013) που καθορίζει τις παθήσεις για τις οποίες η διάρκεια της αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ' αόριστον και οι ασφαλισμένοι δεν χρειάζεται …

Άρειος Πάγος: Δεν ισχύουν οι υπερωρίες και οι προσαυξήσεις για οικόσιτους βοηθούς

Οικόσιτοι Οικιακοί μισθωτοί. Η εργασιακή τους σχέση δεν διέπεται από τις ειδικές διατάξεις για το χρόνο εργασίας των μισθωτών, για εργασία κατά τις Κυριακές, αργίες, ημέρες αναπαύσεως, υπερεργασία και …

Εξαιρέσεις από το καθεστώς της διαθεσιμότητας

Εγκύκλιος τού υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αναφέρει τις εξαιρέσεις από το καθεστώς της διαθεσιμότητας. Διαβάστε τί ισχύει για τους υπαλλήλους με αναπηρία και …

Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία και Προαιρετικό Πρωτόκολλο – Νόμος 4074/2012

Ο σκοπός της παρούσας Σύμβασης είναι η προαγωγή, προστασία και διασφάλιση της πλήρους και ισότιμης απόλαυσης όλων των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών από όλα τα ΑμεΑ και η …

Ν. 4144/2013: Παράταση αναπηρικής σύνταξης σε καθυστερήσεις ΚΕ.Π.Α. – Στο 25% οι ασφαλιστικές εισφορές εργοσήμου

Με τον συγκεκριμένο νόμο (ΦΕΚ Α' 88/18-04-2013) παρατείνεται η καταβολή των συντάξεων κατά 6 μήνες, όταν ο ασφαλισμένος βρίσκεται στη λίστα αναμονής των ΚΕΠΑ (άρθρο 66), ενώ αυξάνονται οι ασφαλιστικές …

Διευκόλυνση Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες

Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, προκειμένου να εξασφαλίζονται από τη Δημόσια Διοίκηση σε όλους τους πολίτες ίδιες δυνατότητες άσκησης των δικαιωμάτων τους, …

Οι δυσάρεστες εκπλήξεις της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τους ΑμεΑ πάνω στο Ν.4093/2012

Επείγει να διαβάσετε τη νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα «Ρυθμίσεις κατεπειγόντων θεμάτων του ν.4046/2012 και του ν.4093/2012» (ΦΕΚ Α' 229/19-11-2012) που έφερε δυσάρεστες αλλαγές για τους …

Κινητικότητα δημοσίων υπαλλήλων – Διαθεσιμότητα – Κατάργηση θέσεων ΙΔΑΧ – Εξαιρέσεις αναπήρων

Διαβάστε τις νέες ρυθμίσεις της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016. Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν.4046/2012 και του …