Ο ΗΣΑΠ του «ό,τι νάναι» διακόπτει τη λειτουργία του όποτε του «καπνίσει»…

Το έχουμε συνηθίσει πλέον και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, ο γνωστός σε όλους μας ΗΣΑΠ, λειτουργεί όποτε θέλει, όπως θέλει και όπου θέλει. Στις 8 Αυγούστου, λίγο πριν το Δεκαπενταύγουστου, και ενώ οι ιθαγενείς ετοιμάζονται για να πάνε στα νησιά, ο ΗΣΑΠ ανακοίνωσε, στα ψιλά των εφημερίδων, πως διακόπτει τη λειτουργία του λόγω έργων. Όποιος θέλει πιστεύει την δικαιολογία των «έργων».

Από το 2008 έχουν ξεκινήσει τα έργα στις γραμμές του ΗΣΑΠ και ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί. Μάλιστα, η πρώτη απροειδοποίητη διακοπή που έγινε ήταν τον Μάιο του 2008, το Σαββατοκύριακο που λειτουργούσε η Autonomia EXPO, όταν χωρίς ειδοποίηση για τεχνικούς λόγους σταμάτησε η λειτουργία του ΗΣΑΠ με αποτέλεσμα οι επισκέπτες με σοβαρές αναπηρίες που χρησιμοποιούν «βαριά» ηλεκτροκίνητα αναπηρικά καθίσματα να μην μπορούν να επισκεφτούν την Autonomia EXPO.

Από τότε, ο ΗΣΑΠ βρίσκεται σε έργα και τα δρομολόγια γίνονται όποτε θέλει, όταν θέλει, όπως θέλει και μέχρι όπου θέλει.

Εκατοντάδες επιβάτες προσπαθούν να φτάσουν είτε στην Κηφισιά είτε στον Πειραιά (στο μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας) και πληροφορούνται πως στο ενδιάμεσο της διαδρομής δεν εκτελούνται μεταφορές και πρέπει να χρησιμοποιήσουν (απροσπέλαστα) λεωφορεία.

Αυτή είναι μια μόνιμη κατάσταση από το 2008 μέχρι και σήμερα. Εκατοντάδες εργαζόμενοι και επαγγελματίες με σοβαρές αναπηρίες που θέσει και φύσει χρησιμοποιούν τα προσπελάσιμα μέσα μαζικών μεταφορών έχουν βγάλει από την καθημερινή τους ρουτίνα τον ΗΣΑΠ και προσπαθούν να εφεύρουν άλλους τρόπους για να μεταφέρονται.

Από εκεί που η Αθήνα (και ο Πειραιάς), δημιούργησαν ένα προσπελάσιμο δίκτυο μαζικών μεταφορών για να χρησιμοποιηθεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 κατόρθωσαν να το εκφυλίσουν και 8 χρόνια μετά να μην υπάρχει τίποτα.

Τελικά, η Ελλάδα είναι ένα κράτος και ένας πολιτισμός που οτιδήποτε ωραίο, χρήσιμο και ορθολογικό εκφυλίζεται, μέχρι να καταστραφεί, και ύστερα κανείς δεν ασχολείται… Από όλες αυτές τις δημόσιες επιχειρήσεις τελικά αποδείχθηκε πως το μόνο που ενδιέφερε πολιτικούς και ψηφοφόρους είναι να λειτουργούν ως κέντρα επαγγελματικής αποκατάστασης δημοσίων υπαλλήλων. Μέχρι πότε όμως;

Περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ, http://www.disabled.gr/, Σεπτέμβριος 2011.

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Διευκρινιστική Εγκύκλιος για τη χορήγηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2013

Διαβάστε ποιοι είναι οι δικαιούχοι των δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2013. Μάθετε τα δικαιολογητικά και τον τρόπο χορήγησης σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Ακολουθεί ολόκληρο το κείμενο της σχετικής …

Λευκά 9θέσια ταξί χωρίς ταξίμετρα για ΑμεΑ

Λευκό θα είναι το χρώμα των ταξί ειδικής μίσθωσης που θα κυκλοφορήσουν χωρίς ταξίμετρο και βάσει τιμοκαταλόγου, σε τουριστικές πιάτσες και ξενοδοχεία. Στην Περιφέρεια της Αττικής πρόκειται να …

Οι κίνδυνοι όταν ταξιδεύεις αεροπορικώς με το αναπηρικό σου κάθισμα [Video]

Όταν είσαι ανταποκριτής του BBC αναγκάζεσαι να ταξιδεύεις συχνά με αεροπλάνο – το να πετάς, όμως, με αναπηρικό κάθισμα είναι μερικές φορές πιο δύσκολο απ’ όσο πρέπει. Όταν είσαι υποχρεωμένος να πετάς …

Γίνε Blogger Οδικής ασφάλειας & λάβε μέρος στον διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας

Τα τροχαία ατυχήματα είναι η κύρια αιτία θανάτου σε παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ των νέων ηλικίας 15-19 ετών. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η αντίληψη ότι τα τροχαία ατυχήματα είναι …

Όταν ο οδηγός του λεωφορείου έχει τη μέση του…

«Είμαι κινητικά ανάπηρος, παραπληγικός, από το 1993 και (δια, μετά)κινούμαι με το ελαφρύ καροτσάκι μου. Τα πρώτα χρόνια της αναπηρίας μου είχα δυνάμεις και όρεξη διεκδικήσεως μιας ζωής όσο το δυνατόν …