Διαδικασία έγκρισης προσωρινής παροχής υπηρεσιών, τήρηση μητρώου και εποπτείας παροχών Αριθμ. πρωτ.: Οικ. 12570/1106/Φ9.1/19.11.2010

Αριθμός Πρωτοκόλλου: Οικ. 12570/1106/Φ9.1/19.11.2010 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) Διαδικασία έγκρισης προσωρινής παροχής υπηρεσιών, τήρηση μητρώου και εποπτείας παροχών.

Διαδικασία έγκρισης προσωρινής παροχής υπηρεσιών, τήρηση μητρώου και εποπτείας παροχών.

O ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1. Του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα», που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α/22.4.2005)

2. Του Π.Δ. 229/1986 (ΦΕΚ 96/Α) «Σύσταση και Οργάνωση της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας» όπως τροποποιήθηκε με το ΠΔ 396/89 (ΦΕΚ 172Α) «Οργανισμός της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας» και το ΠΔ 189/95 (ΦΕΚ 99/Α) «Συμπλήρωση και τροποποίηση διατάξεων» του ΠΔ 396/89.

3. Του Π.Δ. 27/1.2.96 (ΦΕΚ 19/Α/1996) και το Π.Δ. 185/2009 (ΦΕΚ 213/Α/7.10.2009) «Ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών, συγχώνευση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μετονομασία του σε «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας», μετατροπή του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης σε Γενική Γραμματεία Μακεδονίας – Θράκης και υπαγωγή στο Υπουργείο Εσωτερικών της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας – Θράκης και της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιώτικης Πολιτικής».

4. Του Π.Δ. 189/2009 «Καθορισμός και Ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων» (ΦΕΚ 221/Α),όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ 24/2010 (ΦΕΚ 56/ΤΑ/2010).

5. Του Π.Δ. 89/2010 «Διορισμός Υπουργών , Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ154/Α/2010).

6. Την υπ΄αρ. Υ271/30-9-2010 (ΦΕΚ 1595/ΤΒ/2010) Απόφαση του Πρωθυπουργού περί καθορισμού αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Σωκράτη Ξυνίδη.

7. Τα άρθρα 17, 29, 30 και 31 του Ν. 3844/2010 «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2006/123 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τις υπηρεσίες στην εσωτερική αγορά και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 63/Α/3.5.2010).

8. Του Π.Δ. 38/2010 «Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας στην Οδηγία 2005/36/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 7ης Σεπτεμβρίου 2005, σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων» (ΦΕΚ 78/Α/25.5.2010).

9. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται πρόσθετη δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.

Αποφασίζουμε:

Άρθρο 1: Πεδίο Εφαρμογής και Σκοπός

Η παρούσα απόφαση εφαρμόζεται σε παρόχους υπηρεσιών που ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα, όπως αυτή ορίζεται στο παράρτημα Α της παρούσης.
Ο σκοπός της παρούσας απόφασης είναι:
α) ο καθορισμός της διαδικασίας και των απαιτήσεων για την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών από πάροχο υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένος σε κράτος-μέλος της ΕΕ κατά τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν. 3844/2010,
β) ο καθορισμός πλαισίου για την τήρηση μητρώου από την αρχή έκδοσης άδειας άσκησης επαγγελματικής δραστηριότητας, τα στοιχεία που τηρούνται σε αυτό, αναφορικά με τον πάροχο υπηρεσιών, ο οποίος είναι μόνιμα εγκατεστημένος στην Ελλάδα, για την καθιέρωση κριτηρίων ελέγχων, επιθεωρήσεων και δοκιμών, καθώς και των προϋποθέσεων ενημέρωσης των αρχών άλλων κρατών μελών, σύμφωνα με το άρθρο 29 του Ν.3844/2010,
γ) ο καθορισμός κριτηρίων εποπτείας του παρόχου υπηρεσιών και των προϋποθέσεων επιβολής και εκτέλεσης κυρώσεων σε πάροχο υπηρεσιών, ο οποίος είναι εγκατεστημένος στην Ελλάδα και μετακινείται προσωρινά σε άλλο κράτος μέλος, σύμφωνα με το άρθρο 30 του Ν.3844/2010 και
δ) ο καθορισμός του τρόπου και της έκτασης της εποπτείας, των προϋποθέσεων ελέγχου, επιθεωρήσεων και επιτόπιων ερευνών, παρόχου υπηρεσιών ο οποίος είναι εγκατεστημένος σε άλλο κράτος μέλος και μετακινείται προσωρινά στην Ελλάδα, σύμφωνα με το άρθρο 31 του Ν.3844/2010.

Άρθρο 2: Ελεύθερη παροχή υπηρεσιών προσωρινού ή περιστασιακού χαρακτήρα

1. Για την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών, προσωρινού ή περιστασιακού χαρακτήρα, από φυσικό πρόσωπο στην Ελλάδα απαιτείται η λήψη Βεβαίωσης εκδοθείσης από την Αρμόδια Αρχή, όπως προβλέπεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία εκδίδεται κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 7 παρ.6 και του άρθρου 9 παρ.3 του Π.Δ. 38/2010.

2. Για την ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα, προσωρινού ή περιστασιακού χαρακτήρα, από νομικό πρόσωπο εγκατεστημένου σε κράτος – μέλος εκτός Ελλάδος, απαιτείται η λήψη Βεβαίωσης Νομικού Προσώπου, η οποία εκδίδεται από τη Διεύθυνση Υποστήριξης Βιομηχανίας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.
Κατά την πρώτη παροχή της υπηρεσίας, για την εξέταση του προσωρινού ή περιστασιακού χαρακτήρα της υπηρεσίας, θα λαμβάνονται υπόψη οι κάτωθι παράγοντες, οι οποίοι είναι ενδεικτικοί και όχι περιοριστικοί:
α. Ο περιστασιακός χαρακτήρας της υπηρεσίας: όταν η διάρκεια της παροχής είναι έως δεκαοκτώ (18) μήνες και παρέχεται στο πλαίσιο συγκεκριμένου έργου. Σ’ αυτή την περίπτωση θα πρέπει να προσκομίζεται η σύμβαση έργου από την οποία θα προκύπτει η ημερομηνία έναρξης του έργου καθώς και η ημερομηνία λήξης.
β. Η διάρκεια της παροχής της υπηρεσίας: όταν αυτή προσφέρεται εκτός συγκεκριμένου έργου, η εν λόγω διάρκεια είναι μέχρι 4 μήνες μέσα σε ένα έτος ή 12 μήνες εντός της τριετίας.

3. Για την έκδοση Βεβαίωσης Νομικού Προσώπου, το νομικό πρόσωπο υποβάλλει δήλωση στη Διεύθυνση Υποστήριξης Βιομηχανίας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας μαζί με τα δικαιολογητικά σύμφωνα με το παράρτημα Β της παρούσης. Το νομικό πρόσωπο για την άσκηση της επαγγελματικής δραστηριότητας για την οποία ζητά τη χορήγηση της σχετικής Βεβαίωσης οφείλει να διαθέτει:
α) εν ισχύ συμβάσεις εργασίας ή έργου με φυσικά πρόσωπα αδειοδοτημένα και τα οποία θα παρέχουν για λογαριασμό του τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Στην περίπτωση που τα αδειοδοτημένα φυσικά πρόσωπα μετέχουν στο εταιρικό κεφάλαιο της εταιρείας, δεν απαιτούνται συμβάσεις εργασίας ή έργου, είτε
β) εν ισχύ συμβάσεις έργου με κατάλληλα αδειοδοτημένα νομικά πρόσωπα, είτε
γ) εν ισχύ συμβάσεις εργασίας ή έργου με φυσικά πρόσωπα που δεν είναι μόνιμα εγκατεστημένα στην Ελλάδα και τα οποία έχουν τα επαγγελματικά προσόντα να ασκήσουν την επαγγελματική δραστηριότητα για την οποία ζητά τη χορήγηση της Βεβαίωσης.
Οι ανωτέρω συμβάσεις πρέπει να είναι θεωρημένες από την Αρμόδια Αρχή του τόπου εγκατάστασης των νομικών προσώπων.
Για την αξιολόγηση των επαγγελματικών προσόντων των προσώπων στην ανωτέρω περίπτωση (γ) ακολουθείται η διαδικασία που προβλέπεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 6 και το άρθρο 9 παρ. 3 του Π.Δ. 38/2010, με την παρατήρηση ότι δεν εκδίδονται Βεβαιώσεις στα φυσικά πρόσωπα, αλλά μια Βεβαίωση στο Νομικό Πρόσωπο.
Η Αρμόδια Αρχή εκδίδει τη Βεβαίωση τηρώντας αναλόγως τη διαδικασία και τις προθεσμίες που προβλέπονται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση που εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρο 14 του Ν. 3844/2010.

4. Ο πάροχος (φυσικό ή νομικό πρόσωπο ) υποχρεούται :
• να τηρεί κατάσταση στην οποία θα αναφέρεται ο τόπος και η διάρκεια της εκάστοτε παροχής της υπηρεσίας
Η ως άνω κατάσταση παραδίδεται στη Διεύθυνση Υποστήριξης Βιομηχανίας της Γ.Γ.Β εφόσον ζητηθεί.
• να επιδεικνύει στον αποδέκτη της παροχής τη Βεβαίωση.

5. Τα φυσικά πρόσωπα υπόκεινται στους επαγγελματικούς κανόνες που αφορούν τα επαγγελματικά προσόντα, όπως ο ορισμός του επαγγέλματος, η χρήση τίτλων και η βαριά επαγγελματική αμέλεια που συνδέονται άμεσα και συγκεκριμένα με την προστασία και την ασφάλεια του αποδέκτη των υπηρεσιών, καθώς και στις πειθαρχικές διατάξεις οι οποίες ισχύουν για τους επαγγελματίες που ασκούν το ίδιο επάγγελμα στην Ελλάδα.

6. Οι πάροχοι υπηρεσιών απαλλάσσονται από τις απαιτήσεις επαγγελματικής αδειοδότησης, εγγραφής ή προσχώρησης σε επαγγελματική οργάνωση που προβλέπονται για τους επαγγελματίες που ασκούν το ίδιο επάγγελμα στην Ελλάδα.

7. Τα φυσικά πρόσωπα, πάροχοι υπηρεσιών, που δεν είναι μόνιμα εγκατεστημένα στην Ελλάδα, ή τα νομικά πρόσωπα που απασχολούν φυσικά πρόσωπα, που δεν είναι μόνιμα εγκατεστημένα στην Ελλάδα, απαλλάσσονται επίσης από την υποχρέωση εγγραφής σε φορέα κοινωνικής ασφάλισης, ωστόσο ο πάροχος οφείλει να ενημερώνει εκ των προτέρων, ή σε περίπτωση ανάγκης εκ των υστέρων, το σχετικό φορέα ότι παρέχει υπηρεσίες.

9. Η βεβαίωση ανακαλείται όταν δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις χορήγησής της, καθώς και στις περιπτώσεις που προβλέπονται στην ΚΥΑ που εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρο 35 του Ν.3844/2010.

Άρθρο 3: Παρακολούθηση Επαγγελματικής Συμπεριφοράς

1. Η Αρχή η οποία είναι αρμόδια για την έκδοση της άδειας άσκησης επαγγελματικών δραστηριοτήτων που αναφέρονται στο παράρτημα Α της παρούσης, για κάθε άδεια που εκδίδει, τηρεί, για τους αντίστοιχους παρόχους υπηρεσιών, Μητρώο με πληροφοριακά στοιχεία σύμφωνα με το παράρτημα Γ.

2. Για τα πρόσωπα που καταχωρούνται στο Μητρώο της ανωτέρω παραγράφου, η Αρμόδια Αρχή καταχωρεί επίσης επαγγελματικές συμπεριφορές που μπορεί να προκαλέσουν σοβαρή βλάβη στην υγεία ή την ασφάλεια των προσώπων ή στο περιβάλλον.

3. Ο πάροχος υποχρεούται να καταθέσει στην Αρμόδια Αρχή τυχόν τελεσίδικες καταδικαστικές αποφάσεις των ποινικών και πολιτικών δικαστηρίων αντίστοιχα ή πράξεις καταβολής ασφαλιστικής αποζημίωσης σε τρίτο εξαιτίας επαγγελματικής συμπεριφοράς, είτε δυνάμει συμβιβασμού είτε δυνάμει τελεσίδικης καταδικαστικής απόφασης.

4. Πληροφορίες για επαγγελματικές συμπεριφορές που καταχωρούνται στο παράρτημα Γ σύμφωνα με την παρ.1 του παρόντος άρθρου, συλλέγονται :
α. Από τελεσίδικες καταδικαστικές αποφάσεις των ποινικών και των πολιτικών δικαστηρίων, αντίστοιχα.
β. Από διοικητικές κυρώσεις, οι οποίες έχουν οριστικοποιηθεί σύμφωνα με τις ισχύουσες κατά περίπτωση διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.
γ. Από αποζημιώσεις ασφαλιστικών εταιρειών, οι οποίες κατεβλήθησαν δυνάμει συμβιβασμού ή τελεσίδικης δικαστικής απόφασης.

5. Η Αρμόδια Αρχή έχει το δικαίωμα αυτεπάγγελτης αναζήτησης καθώς και διασταύρωσης των στοιχείων που αναφέρονται στην παρ. 1 του παρόντος στην περίπτωση που υποβληθεί ερώτημα για τον συγκεκριμένο πάροχο από Αρμόδια Αρχή άλλου κράτους-μέλους.

6. Μετά τη λήψη των πληροφοριών που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του παρόντος, η αρμόδια υπηρεσία διερευνά κατά πόσον η εκδηλωθείσα συμπεριφορά μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στην υγεία ή την ασφάλεια των προσώπων ή στο περιβάλλον και, σε περίπτωση που πράγματι δημιουργούνται οι προαναφερθέντες κίνδυνοι, η υπηρεσία ενημερώνει αναλόγως το μητρώο του αδειούχου επαγγελματία, επιβάλει τις προβλεπόμενες κυρώσεις και καλεί τον εν λόγω επαγγελματία να δηλώσει κατά πόσον προσφέρει τις υπηρεσίες του και εκτός Ελλάδος και, αναλόγως, μέσω της διαδικασίας του ΙΜΙ ενημερώνει τις αρμόδιες αρχές των άλλων κρατών-μελών.

Άρθρο 4:Εποπτεία από τις Αρχές παρόχου εγκατεστημένου στην Ελλάδα που μετακινείται προσωρινά σε άλλο κράτος – μέλος

1. Η Αρμόδια για την έκδοση της αδείας Αρχή, συλλέγει πληροφορίες, οι οποίες παρέχονται από τις Αρχές άλλου κράτους μέλους, στο οποίο ο εν λόγω πάροχος προσφέρει προσωρινά τις υπηρεσίες του, για την επαγγελματική συμπεριφορά του παρόχου, που μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στην υγεία ή στην ασφάλεια των προσώπων ή στο περιβάλλον, ή ότι παρέχει υπηρεσία διαφορετική από την αδειοδοτούμενη ή χωρίς να διαθέτει την απαραίτητη άδεια ή σε περίπτωση που η άδεια έχει λήξει ή έχει ανακληθεί ή είναι σε αναστολή, επιβάλλει κυρώσεις σύμφωνα με την υφιστάμενη εθνική νομοθεσία και ενημερώνει το Μητρώο που αναφέρεται στο άρθρο 3 της παρούσης.

2. Πέραν της ως άνω ενημέρωσης του Μητρώου, μέσω της διαδικασίας του ΙΜΙ ενημερώνονται οι Αρμόδιες Αρχές των άλλων κρατών-μελών.

Άρθρο 5: Εποπτεία από τις Αρχές παρόχου υπηρεσιών στην Ελλάδα σε περίπτωση προσωρινής μετακίνησης του από τη χώρα εγκατάστασης του.

Η Αρμόδια για την έκδοση της αδείας αρχή, συλλέγει πληροφορίες για τον πάροχο υπηρεσιών στην Ελλάδα σε περίπτωση προσωρινής μετακίνησής του από τη χώρα εγκατάστασής του, για την επαγγελματική συμπεριφορά του παρόχου, που μπορεί να προκαλέσει σοβαρή βλάβη στην υγεία ή στην ασφάλεια των προσώπων ή στο περιβάλλον, ή όταν παρέχει υπηρεσία διαφορετική από την αδειοδοτούμενη ή χωρίς να διαθέτει την απαραίτητη άδεια ή σε περίπτωση που η άδεια έχει λήξει ή έχει ανακληθεί ή είναι σε αναστολή και ενημερώνει μέσω της διαδικασίας του ΙΜΙ την Αρμόδια Αρχή του κράτους μέλους εγκατάστασης.

Άρθρο 6

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ,ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΞΥΝΙΔΗΣ

ΑΘΗΝΑ, 19/11/2010
Αριθμ.πρωτ. Οικ. 12570/1106/Φ9.1
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Ως προς το Άρθρο 2 παρ. 1 όπου η λέξη εκδόθηκε αντικαθίσταται με τη λέξη εκδίδεται

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ YΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ

Ταχ. Διεύθυνση : Μεσογείων 119
Ταχ. Κώδικας :101 92 Αθήνα
Πληροφορίες : Λεοντή Παρασκευή

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Απόδοση ποσοστού αναπηρίας σε παιδιά, μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη

Ο Συνήγορος του Πολίτη διαμεσολάβησε επιτυχώς σε δύο περιπτώσεις μη απόδοσης ποσοστού αναπηρίας σε παιδιά με συνέπεια την απώλεια επιδόματος αναπηρίας. Στη μία περίπτωση, χορηγήθηκε αναδρομικά επίδομα …

Επέκταση των παθήσεων για τις οποίες η διάρκεια αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ' αόριστον

Αυτή είναι η υπουργική απόφαση (ΦΕΚ Β' 2906/18-11-2013) που καθορίζει τις παθήσεις για τις οποίες η διάρκεια της αναπηρίας των ασφαλισμένων καθορίζεται επ' αόριστον και οι ασφαλισμένοι δεν χρειάζεται …

Άρειος Πάγος: Δεν ισχύουν οι υπερωρίες και οι προσαυξήσεις για οικόσιτους βοηθούς

Οικόσιτοι Οικιακοί μισθωτοί. Η εργασιακή τους σχέση δεν διέπεται από τις ειδικές διατάξεις για το χρόνο εργασίας των μισθωτών, για εργασία κατά τις Κυριακές, αργίες, ημέρες αναπαύσεως, υπερεργασία και …

Εξαιρέσεις από το καθεστώς της διαθεσιμότητας

Εγκύκλιος τού υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης αναφέρει τις εξαιρέσεις από το καθεστώς της διαθεσιμότητας. Διαβάστε τί ισχύει για τους υπαλλήλους με αναπηρία και …

Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία και Προαιρετικό Πρωτόκολλο – Νόμος 4074/2012

Ο σκοπός της παρούσας Σύμβασης είναι η προαγωγή, προστασία και διασφάλιση της πλήρους και ισότιμης απόλαυσης όλων των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών από όλα τα ΑμεΑ και η …

Ν. 4144/2013: Παράταση αναπηρικής σύνταξης σε καθυστερήσεις ΚΕ.Π.Α. – Στο 25% οι ασφαλιστικές εισφορές εργοσήμου

Με τον συγκεκριμένο νόμο (ΦΕΚ Α' 88/18-04-2013) παρατείνεται η καταβολή των συντάξεων κατά 6 μήνες, όταν ο ασφαλισμένος βρίσκεται στη λίστα αναμονής των ΚΕΠΑ (άρθρο 66), ενώ αυξάνονται οι ασφαλιστικές …

Διευκόλυνση Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ) στις συναλλαγές τους με τις δημόσιες υπηρεσίες

Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, προκειμένου να εξασφαλίζονται από τη Δημόσια Διοίκηση σε όλους τους πολίτες ίδιες δυνατότητες άσκησης των δικαιωμάτων τους, …

Οι δυσάρεστες εκπλήξεις της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τους ΑμεΑ πάνω στο Ν.4093/2012

Επείγει να διαβάσετε τη νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου με θέμα «Ρυθμίσεις κατεπειγόντων θεμάτων του ν.4046/2012 και του ν.4093/2012» (ΦΕΚ Α' 229/19-11-2012) που έφερε δυσάρεστες αλλαγές για τους …

Κινητικότητα δημοσίων υπαλλήλων – Διαθεσιμότητα – Κατάργηση θέσεων ΙΔΑΧ – Εξαιρέσεις αναπήρων

Διαβάστε τις νέες ρυθμίσεις της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016. Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν.4046/2012 και του …