Πάρτε μέρος στην έρευνα για τη χρήση Υποστηρικτικών Τεχνολογιών!

Πάρτε μέρος στην έρευνα!
Αφιερώστε λίγα λεπτά και μπείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα: http://www.phoenixkm.eu/survey//index.php?sid=48879&lang=el

Το έργο ATLEC (Assistive Technology Learning Through a Unified Curriculum / Κατάρτιση στις Υποστηρικτικές Τεχνολογίες μέσω ενιαίου Εκπαιδευτικού Προγράμματος – www.atlec-project.eu) πραγματοποιεί Πανευρωπαϊκή έρευνα στην εκπαίδευση και χρήση των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών (ΥΤ). Παρακαλούμε ακολουθήστε τους πιο κάτω συνδέσμους για να οδηγηθείτε στην έρευνα.

ATLEC - Assistive Technology Learning Through A Unified Curriculum (logo)Το έργο ATLEC, που συγχρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα για τη Δια Βίου Μάθηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στοχεύει στην εκπαίδευση των ανθρώπων με αναπηρίες ώστε να γνωρίσουν και να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά τις Υποστηρικτικές Τεχνολογίες, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στη δημιουργία του επαγγελματικού προφίλ του «Εκπαιδευτή στις Υποστηρικτικές Τεχνολογίες Επικοινωνιών & Πληροφορίας (ΥΤ-ΤΕΠ)», παρέχοντας στους ανθρώπους με αναπηρία μια ακόμα διέξοδο για εργασία ή αυτοαπασχόληση.

Τα αποτελέσματα πρόσφατων ερευνών με χρήστες ΥΤ και ειδικούς σε όλη την Ευρώπη υπογραμμίζουν ότι η έλλειψη κατάλληλης ή αποτελεσματικής εκπαίδευσης είναι το βασικό εμπόδιο στη χρήση των ΥΤ από τους ανθρώπους με αναπηρίες. Αυτή η έλλειψη εκπαίδευσης αναγνωρίζεται επίσης ως το κύριο πρόβλημα στην εξασφάλιση εργασίας μέσα σε ένα συμβατικό εργασιακό περιβάλλον.

Παρά το ότι υπάρχει ήδη ένας αριθμός διαθέσιμων εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αυτές απευθύνονται κυρίως στην κατάρτιση εκπαιδευτών ή επαγγελματιών που εργάζονται στον χώρο της αναπηρίας, και όχι στην κατάρτιση των ίδιων των χρηστών με αναπηρίες, οι οποίοι παραμένουν ανενημέρωτοι σε ό,τι αφορά τη γκάμα των διαθέσιμων ΥΤ-ΤΕΠ ή τις δυνατότητες που τους προσφέρονται μέσω των ΥΤ ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, την ικανότητά τους να εργαστούν ή την ανεξαρτησία τους.

Προκειμένου να γίνουν περισσότερο κατανοητά τα προβλήματα των υπάρχοντων εκπαιδευτικών πρακτικών (ή της έλλειψης αυτών), διαμορφώσαμε μια διαδικτυακή έρευνα που στοχεύει σε:

– Γονείς / Φροντιστές / Προσωπικούς βοηθούς ανθρώπων με αναπηρία
– Υποστηρικτικούς Φορείς που εκπροσωπούν ανθρώπους με αναπηρίες
– Εκπαιδευτικούς (Δάσκαλοι/Καθηγητές ή Εκπαιδευτές Επαγγελματικής Κατάρτισης)
– Πάροχους Υποστηρικτικών Τεχνολογιών (π.χ. κατασκευαστές, διανομείς, εργοθεραπευτές, κ.λπ.)
– Υπεύθυνους χάραξης Πολιτικής (για την Εκπαίδευση, την Αναπηρία, την Εργασία).

Η έρευνα έχει τη μορφή διαδικτυακού ερωτηματολογίου και επικεντρώνεται στη διαθέσιμη εκπαίδευση στις ΥΤ και στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με την ποιότητα αυτής της εκπαίδευσης. Η online έρευνα βρίσκεται στους ακόλουθους συνδέσμους, σε 4 γλώσσες:

Θα το εκτιμούσαμε ιδιαίτερα αν αφιερώνατε λίγο χρόνο για να κλικάρετε στον σύνδεσμο που οδηγεί στην έρευνα και να τη συμπληρώσετε.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας!

Ομάδα ATLEC:
Oak Field School, Nottingham (Ην.Βασίλειο)
PhoenixKM BVBA (Βέλγιο)
Disability NOW (Ελλάδα)
Associazione Italiana Assistenza Spastici (A.I.A.S) (Ιταλία)
Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ελλάδα)
Greenhat Interactive Ltd (Ην.Βασίλειο)

ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ποια προγράμματα υλοποιεί ο ΟΑΕΔ

O ΟΑΕΔ αποτελεί το δημόσιο φορέα άσκησης κοινωνικής πολιτικής της χώρας. Ο Οργανισμός Απασχόλησης μέσα από το ευρύ δίκτυο υπηρεσιών «πρώτης γραμμής», το οποίο διαθέτει σε πανελλαδικό επίπεδο, είχε από …

Γίνε Blogger Οδικής ασφάλειας & λάβε μέρος στον διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής Χάρτας Οδικής Ασφάλειας

Τα τροχαία ατυχήματα είναι η κύρια αιτία θανάτου σε παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ των νέων ηλικίας 15-19 ετών. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η αντίληψη ότι τα τροχαία ατυχήματα είναι …

Ευρήματα έρευνας – Εκπαίδευση σε ΤΠΕ και μαθησιακές εμπειρίες ατόμων με αναπηρίες

Το Έργο ViPi δημοσίευσε τα ευρήματα της Έρευνας Ενδιαφερομένων – Ενοποίηση και συγκριτική ανάλυση των ευρημάτων, καθώς και τη “Μεθοδολογία έρευνας & τελευταίες εξελίξεις στις σχετικές τεχνολογίες”. …

ATLEC – Κατάρτιση στις Υποστηρικτικές Τεχνολογίες μέσω ενιαίου Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Από τις αρχές του 2012 ξεκίνησε σε ευρωπαϊκό επίπεδο μια προσπάθεια από μια ομάδα οργανώσεων που σχετίζονται με τις υποστηρικτικές τεχνολογίες και το e-learning για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού …

Πρόγραμμα κατ΄ οίκον φροντίδας συνταξιούχων από το ΙΚΑ αντικαθιστά το «Βοήθεια στο σπίτι»

Στα μέσα του Φεβρουαρίου 2012 και με την «ευκαιρία» του εφαρμοστικού νόμου για το μνημόνιο ΙΙ κατατέθηκε τροπολογία σύμφωνα με την οποία προβλέπεται η συγκρότηση μιας μόνιμης δομής παροχής υποστήριξης …

Αντιδράσεις για την εμπλοκή της ΕΣΑμεΑ στην Κυπριακή «Κάρτα Αναπηρίας»

Αντιδράσεις για την εμπλοκή της ΕΣΑμεΑ στην Κυπριακή «Κάρτα Αναπηρίας»: Ενα επικίνδυνο «αγκάθι» στην επί χρόνια αδελφική σχέση της Ελληνικής και της Κυπριακής συνομοσπονδίας ΑμεΑ. Ζητείται η αποχώρηση …

Κονδύλια για νεανική επιχειρηματικότητα: Χρηματοδότηση επενδυτικών σχεδίων με 1.000.000 ευρώ

Αρχίζει από Παρασκευή 1η Ιουλίου η υποβολή προτάσεων από νέους ηλικίας έως 40 ετών που επιθυμούν να ενταχθούν στα κίνητρα του νέου επενδυτικού νόμου για τη χρηματοδότηση επενδυτικών σχεδίων. Η …

Έργο AEGIS: Διεθνές συνέδριο στις Βρυξέλλες

Το έργο AEGIS πραγματοποιεί το τελικό workshop του και το 2ο διεθνές συνέδριο στις Βρυξέλλες, στις 28-30 Νοεμβρίου 2011, με τίτλο «Η Προσβασιμότητα Φτάνει Παντού», φέρνοντας κοντά τόσο ανθρώπους με …